Η Διοίκηση της Εταιρείας έχει ως θεμελιώδη πολιτική τη θέσπιση και διατήρηση υψηλών προτύπων ποιότητας στον τρόπο λειτουργίας και στις υπηρεσίες που προσφέρει στο χώρο της υγείας. Μέρος της πολιτικής της Εταιρείας σχετικά με την Ποιότητα είναι η συμμόρφωση των υπηρεσιών της με προκαθορισμένες προδιαγραφές της ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας, ρυθμίσεις, κανονιστικές διατάξεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κώδικες δεοντολογίας, εγκυκλίους, οδηγίες. Επιπρόσθετα, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη προσοχή στο χειρισμό κάθε είδους προσωπικών δεδομένων, έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόσβαση αναρμόδιου προσώπου σε τέτοια κρίσιμα δεδομένα ή ενδεχόμενη διαρροή προσωπικών δεδομένων.
Πρωταρχικός στόχος είναι η συμμόρφωση των υπηρεσιών της με τις ποιοτικές απαιτήσεις των πελατών της, η τήρηση των συμβατικών χρονοδιαγραμμάτων υλοποίησης και η αριστοποίηση του οικονομικού αποτελέσματος.
Οι αντικειμενικοί στόχοι ποιότητας που ελέγχονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
• Πλήρη συμμόρφωση με τις νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις που αφορούν τη δραστηριότητα της Εταιρίας
• Εξάλειψη μη συμμορφώσεων και παραπόνων πελατών
• Βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών
• Αύξηση των πωλήσεων με ποιοτικούς στόχους και αξιοπιστία της ποιότητας των υπηρεσιών και των προσφερόμενων προϊόντων
• Επίτευξη αύξησης ικανοποίησης των πελατών
• Προστασία του προσωπικού από τον Covid με λήψη οργανωτικών, περιβαλλοντικών μέτρων και διάθεση μέσων ατομικής προστασίας
• Τήρηση του Συλλογικού Συστήματος Εναλλακτικής Διαχείρισης (ΣΣΕΔ) της ΕΕΑΑ για την συμβολή στην ανακύκλωση συσκευασιών
• Τήρηση συστήματος διαχείρισης για την ασφάλεια των δεδομένων
Η πολιτική ποιότητας υλοποιείται μέσω του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας που συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των Διεθνών Προτύπων Ποιότητας ISO9001:2015, ISO13485:2016, της υπουργικής απόφασης «Αρχών και Κατευθυντηρίων Γραμμών Ορθής Πρακτικής Διανομής Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων» ΔΥ8δΓΠ/οικ/1348/04 και είναι σύμφωνο με τις κοινά αποδεκτές επιχειρηματικές πρακτικές, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της Εταιρείας και των σχέσεών της με τους πελάτες.
Η Διοίκηση της Εταιρείας δεσμεύεται να εξασφαλίζει όλους τους πόρους που είναι αναγκαίοι για την επίτευξη των στόχων της. Το προσωπικό της Εταιρείας δεσμεύεται να εκτελεί τα καθήκοντά του σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας. Μέσω της συνεχούς τήρησης των σχετικών διαδικασιών και της επεξεργασίας των εξαγόμενων συμπερασμάτων επιτυγχάνεται ανασκόπηση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας του Συστήματος Διαχείρισης της Ποιότητας. Η συνεχής βελτίωση σε όλες τις δραστηριότητες και από όλους τους εργαζομένους θεωρείται αδιάσπαστο μέρος του επιχειρηματικού σχεδιασμού της Εταιρείας και των οργανωτικών στόχων της.
Σχετικά με την προστασία από τον Covid-19, η εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα οργανωτικά και περιβαλλοντικά μέτρα, ενημερώνει το προσωπικό για τα μέτρα ατομικής υγιεινής και παρέχει μέσα ατομικής προστασίας που συστήνει ο ΕΟΔΥ και οι αρμόδιοι φορείς.
Οργανωτικά Μέτρα
• Η εταιρεία συνιστά την σταδιακή προσέλευση στους χώρους εργασίας για την αποφυγή συνωστισμού.
• Παρέχει σχήματα εξ’αποστάσεως εργασίας ανάλογα με τη θέση που αυτό είναι εφικτό.
• Η εταιρεία έχει φροντίσει για την τοποθέτηση plexi-glass σε χώρους γραφείων.
• Αποφεύγει κάθε μορφής εκδηλώσεις και συγκεντρώσεις με επισκέπτες από το εξωτερικό ή εξωτερικούς συνεργάτες
• Αποφεύγει τις συναθροίσεις ατόμων και συνιστά οι συνεργασίες να πραγματοποιούνται εναλλακτικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, email, τηλεδιασκέψεων. Συνιστά την τήρηση της ασφαλούς απόστασης των 2 μέτρων με την χρήση μάσκας.
• Παρέχει την δυνατότητα εσωτερικών ελέγχων του προσωπικού με τεστ ανίχνευσης κορωνοϊού 2 φορές ανά εβδομάδα.
Μέτρα ατομικής προστασίας
• Παρέχει τα κατάλληλα ατομικά μέσα προστασίας μίας χρήσης και εκπαιδεύει τους εργαζόμενους για την ασφαλή χρήση τους.
• Παρέχει τα κατάλληλα μέσα καθαρισμού και απολύμανσης των γραφείων
• Παρέχει αντισηπτικά διαλύματα στις εισόδους-εξόδους της εταιρείας, στους κοινόχρηστους χώρους και μεμονωμένα σε κάθε εργαζόμενο.
• Συνιστά την αποφυγή κατανάλωσης κάθε είδους τροφής στους εργασιακούς χώρους εκτός των χώρων εστίασης που θα πρέπει να γίνεται με παρουσία 1 έως 2 ατόμων το πολύ.
Περιβαλλοντικά μέτρα
• Για τον έλεγχο της διασποράς, η εταιρεία φροντίζει για τον επαρκή αερισμό των εργασιακών χώρων και την τακτική συντήρηση των συστημάτων εξαερισμού-κλιματισμού.
• Φροντίζει για τον καθαρισμό των χώρων και των επιφανειών εργασίας, των συσκευών και αντικειμένων που χρησιμοποιούνται (πόμολα, διακόπτες, τηλέφωνα, πληκτρολόγια κλπ).
• Εφαρμόζει απολυμάνσεις μέσω ψεκασμού με εγκεκριμένα παρασκευάσματα εξειδικευμένο προσωπικό εξοπλισμένο με τα κατάλληλα μέσα.
• Έχει προμηθευτεί ειδικούς κάδους όπου θα πρέπει να απορρίπτονται τα μέσα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) μίας χρήσης, μαντηλάκια, χειροπετσέτες που χρησιμοποιήθηκαν για τον απολύμανση των επιφανειών ή αντικειμένων στο χώρο εργασίας.
Ο Υπεύθυνος Διαχείρισης της Ποιότητας έχει σαφή δικαιοδοσία και οργανωτική ελευθερία στο να εντοπίζει προβλήματα ποιότητας, να εισάγει, να συνιστά ή να προσφέρει λύσεις και να επιβεβαιώνει την εφαρμογή των λύσεων, με σκοπό τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος καθώς και να γνωστοποιεί σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας την ανωτέρω πολιτική της Εταιρείας.
Η ανωτέρω πολιτική ανασκοπείται βάση των συλλεγομένων συμπερασμάτων.
Ο Γενικός Διευθυντής